Уважаеми клиенти, ако до сега сте имали клиентски профил, моля, обърнете внимание, че вече не е активен.
Можете да направите нов профил чрез бутон "Регистрация" със следната информация: номер на договор, имейл по избор, ЕГН на титуляр, телефон за връзка.
 
При затруднения с регистрацията, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти 0700 31919.
ПЛАЩАНЕ ПО БАНКОВ ПЪТ
БАНКОВИ СМЕТКИ В ЛЕВА
Банка ДСК IBAN: BG40STSA93000000159808 BIC/SWIFT: STSABGSF
 
БАНКОВИ СМЕТКИ В ЕВРО
Банка Ситибанк Европа АД IBAN: BG88CITI92501010012401 BIC/SWIFT CITIBGSF
 
Забележка: Да се цитира номер на договора или номера на картата(повече информация).
При превод във валута, комисионните са за сметка на абоната.
 
Внимание!
Уважаеми клиенти, Булсатком ЕООД Ви предупреждава да не отговаряте на писма, е-мейли и съобщения които Ви приканват от името на Булсатком ЕООД да участвате в игра за спечелване на мобилен телефон срещу заплащане на сума или въвеждане на лични данни на посочен интернет адрес. Бихме искали да Ви уведомим, че Булсатком ЕООД не организира игра, с която да изисква от абонатите си да заплащат каквито и да е било суми, за да получат мобилен телефон или друга награда, нито изпраща към своите клиенти електронни съобщения (e-mail), с които да изисква от тях да въвеждат лична информация и данни.
За всички актуални томболи, игри или промоции, моля посетете сайта на дружеството www.bulsatcom.bg
ЗАЩО ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ?
Възползвайте се от удобството да заплащате месечните си сметки онлайн!
 
Всички клиенти на Булсатком могат да заплащат, преглеждат и управляват услуги онлайн през нашия портал. Услугата "Плащане" е валидна за клиенти на Булсатком с дебитни или кредитни карти, чрез порталите на Borica и Transcard, или чрез регистрация в портала на ePay.
 
Регистрирайте се, за да се възползвате от всички възможности на портала
 
Услуги за регистрирани потребители:
- Достъп до индивидуален акаунт с Вашите клиентски данни, заплащане и управление на всички предлагани услуги
/интернет, телевизия, телефон и други/.
- Получавате информация за всички неплатените задължения към момента.
- Възможност за стартиране на приложението на Булсатком за мобилни устройства BulsatcomTV. Приложението може да бъде изтеглено от Google Play и от Appstore.За да стартирате приложението използвайте Потребител и Парола на вашия личен профил или създайте нов.
- Достъп до справка за Вашите месечни плащания по индивидуалните Ви договори в меню "Справки".
- Възможност за заплащане на услуги онлайн.
- Възможност за месечно доплащане на пакет от услуги извън основния месечен пакет.
- Всички регистрирани потребители имат възможност да използват меню "Препоръки".
 
* В случай на погрешно направено плащане по вина на клиента, в срок от 72 часа от датата на писменото уведомление на наредителя и обстойна проверка от страна на компанията, възстановяването на сумата става,чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането.
ВХОД

Забравена парола

Loading...